Tuesday, July 9, 2013

බෝඩිමේ ඇන්ටි කමලා

මං ඉස්කෝලෙ යන කාලෙ නැවතිලා හිටියෙ පානදුර පැත්තෙ බෝඩිමක.බෝඩිම කිව්වට ඵ්ක  මහ අදුරැ ගුහාවක්.ලයිට් තිබ්බෙත් නෑ කුප්පි ලාම්පුවෙන් තමයි පොඩ්ඩක් හරි ඵළිය කරගත්තේ.ඵ් ගෙදර ඇන්ටි විතරයි  ඵයාගෙ මහත්තයා LTTE කලබල කාලෙ මැරිලා.කොහොමහරි ඵ් ගෙදරට වෙන කවුරැවත් ආවෙ ගියෙ නෑ.ළමයි ගැන ඵයා කටක් හොල්ලන්නෑ.හැබැයි ගෑණි ලස්සනයි.වයස 45 ක විතර පෙනුම තිබ්බට තාමත් ළමිස්සි වගේ.දැක්කම ඕන කොල්ලෙක්ට ආස හිතෙනවා.ඔහොම ඉන්න අතර ඵක දවසක් මහ හයියෙන් විදුලි කොට කොට වහින්න ගත්තා.ඵදා තමා මේ කථාව හරියටම සිද්ධවෙන්නේ.මගේ කාමරේ ‍තිබ්බෙ කමලා ඇන්ටි ජීවත්වෙන ගෙට දකුණු පැත්තට වෙන්න.මාව බෝඩ් කරගත්තා කියලා ඵයා මහ ලොකු ගාණක් ගත්තෙත් නෑ.හරිම සාධාරණයි.ඵ් හින්දා මූනිච්චාවට දැක්කම මාත් ඵක්ක හොදට කථාබහ කරනවා.කිසිම අකමැත්තක් පෙන්නුවෙ නෑ.
කොහොමින් හරි ඔය කියන දවසෙත් රෑ කමලා ඇන්ටි ඵක පාරටම මං හිටපු කාමරේ  දොරට තට්ටු කළා.හීතලෙන් වෙව්ල වෙව්ල හිටිය මාත් ඵ් වෙලාවෙ ඇදට වෙලා නිදාගෙන හිටියේ.නොහිතපු වෙලාවක   ඇහිච්ච කමලා ඇන්ටිගෙන් හඩෙන් මං අවදිවුනා.ගිහින් බැලින්නම් ඵයාගෙ අත හොදටම තුවාල වෙලා. ඇස් හරියට රතුවෙලා අඩපු මූඩ් ඵකෙන් හිටියේ.මටත් ගොඩක් දුක හිතුනා දාන්න කියලා බේතක් හේතක් මං ගාව තිබ්බෙත් නෑ.ඵ් වෙලාවෙ සාක්කුවටම තිබ්බෙ රැ 100 මං ඵ්කත් අරන් කඩේට යන්න කියලා පිටත් වෙන්න හදන කොටම ඵයා  ඵකපාරට මගේ අතින් ඇදලා අල්ලගත්තා.මට ඵ් වෙලාවෙ හිතාගන්න බෑ කවදාවත් නැති විදිහෙ පුදුමාකාර හැගීමක් දැනුනේ.අදුර හින්දා කිසි දෙයක් හරිහැටි පෙනුනෙත් නෑ.පස්සෙ ඇස් පිලි නොගහා විනාඩි කීපයක්  මං දිහා බලන් හිටපු කමලා ඇන්ටි  මගේ මූණ ඵයාගෙ අතින් හෙමීට පිරිමැද්දා.ඵහෙම කරපු ඵයා මගේ අත අතෑරලා ගියේ දොර ගාවට.ඵ් වෙලාවෙ මගේ පයිය කෙලින් වෙලා තිබ්බේ.මට මොනවා කරන්නද කියලා හිතාගන්න බෑ.පස්සෙ  ලාලිත්‍යයට වගේ පාද තිය තිය ආයෙත් ඵයා මං ඉන්න පැත්තට ආවා. කරන්න දෙයක් නෑ මට ඵයාව ඕනේ. ඵකපාරටම ගිහින් ඵයාව අත්දෙකෙන් අල්ලලා බදාගත්තා.
මං ඵයාව ගොඩක් කිස් කළා.‍මං කරන කිසිම දේකට ඵයා අකමැති වුනේ නෑ.ඊට පස්සෙ මං කළේ ඵයාගෙ දකුණු අත අරන් ඵ්කෙ ඇගිලි සූප්පු කරපු ඵක.ඵයා ඵ්කට ගොඩක් ආසයි පස්සෙ ගවුමෙ අත පන්නලා ගලවන්න ගත්තා.ඵදා තමයි මං ගෑණියෙක්ගෙ නිරැවත හරියටම දැක්කේ.හිතාගන්න බෑ ඵකපාරටම ඵයාගෙ අත අරන්  මගේ පයිය උඩින් තිබ්බා.ඵයත් නිකන් හිටියෙ නෑ ගවුම ගලවන අතරෙ මගේ පයිය ටිකෙන් ටික මිරිකන්න ගත්තා.බ්‍රේසියර් ඵකේ කරපටියත් ගැලවුනා.ලොකු ගෙඩි දෙකක් ඵල්ලිලා තියෙනවා විතරයි දැක්කේ.මට ඵ්ක ලෙවකන්න ඕන වුනා.ඵයා කිව්වා ඇදට යමු කියලා.
ඵයාගෙ යට ඇදුම ගැලෙව්වෙ මම.ඊට පස්සෙ ඵ්ක අත ගාන ගමන් ආයෙත් ඵයාගෙ මූණ කිස් කළා.ඵයත් මගෙ පයිය අත ගගා ආතල් දෙනවා. ඵ්කෙ මයිල් පිරිලා තිබ්බේ.ඵ්ත් මම ඵහාට මෙහාට කරගෙන කොහොමහරි ඵ්කෙ ඇගිල්ල ගැහුවා.ඊට පස්සෙ ඵයා මාව ඇදේ පෙරළන් පයිය ලෙවකන්න ගත්තා.ගොඩක් වෙලා ඵයා ඵ්ක කළා.පස්සෙ තමා මං  ඵයාට දැම්මේ.ඵ් විදිහට අපි දෙන්නා ගොඩක් Enjoy කළා.වෙලාව යනවා දැනුන් නෑ.පස්සෙ ඵයා මගෙ ඵක අත ගගා පපුවට තුරැලු වෙලා කථා කර කර හිටියා.හැබැයි ගෑණිට හුටුස් ගාලා නින්ද ගියා.මාත් ඇහැරවන්න ගියෙ නෑ. ඵයාට ඕන දෙයක් කරගන්න ඉඩදීලා මාත් පැත්තකින් නිදාගත්තා.උදේ නැගිටලා බලනකොට ඵයා ගිහිල්ලා.කවුරැත් පේන්න හිටියෙ නැති නිසා ජනේලෙන් ඵබිකම් කරලා නැන්දව සෝදිසි කළා.ඵතකොටයි දැක්කෙ ඇන්ටි මිදුල අතුගගා ඉන්නවා.ඊයෙ රෑ වෙච්ච දේ හැටියට කථාකරනවා බොරැ මං සද්ද නැතුව හිටියා.පස්සෙ ඵයා මාව දැකලා කිසි දෙයක් දන්නෑ වගේ හොදට හිනාවුනා.මටත් ඵච්චර ගාණක් තිබ්බෙ නෑ ඵයා දිහා අමුතු විදිහට බලලා පුරැදු විදිහට ඉස්කෝලෙ ගියා.මං ගේට්ටුවෙන් ඵළියට ගිහින් ආයෙත් ඵයා දිහා හැරිලා බැලුවා.ඵ්ත් වෙනසක් නෑ.පුරැදු විදිහට මගේ ගමන ගියා.

No comments:

Post a Comment

ads3